29 Ağustos 2007 Çarşamba

Hazal kaya acemi cadi konuk oyuncu









8 yorum:

Adsız dedi ki...

hazal acemi cadıda sana biraz gıcık kaptım ama cok pişmanım ya orda cok arka plandaydın ya neyse optum byby kemer.zincirleri@hotmail.com

Adsız dedi ki...

gıcık çok çirkinsin

Adsız dedi ki...

hazal kaya seni cok seyiorum ve genco dizi yi sizleri hic unutmicam benim adimgizem nolur sweet61love@hotmail.de kurana elbasarimhic birne vermicem inan sencoktatli seker güzel hanimbirkizin bendesenin gibi olmak isterim off seni coooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkseviyorum ölene kadar sevicemhazal abla gözlerini yerim senin muhaaa lütfen allahini seviyorsan ekle beni nolurrrrrrrrrrrrrrrrrr offffffffffffffffff lütfen bak yemin etim ki vermicem inan bana ben senin hakindan herseyibiloyrumama tek bunudegil senin dogüm günün 10ekimi yoksa 2okasim mi internete ikizi yasiyor anlamadin ??? lütfen hazal abla yinede isin varsa hic siksik giremiyorsanda yine de ekle beni yinde seni beklerim ama al emialimi sweet61love@hotmail.de bende senin gibi oyuncu olmak isterim nasil olunyor===?? kendine iy bak simdi den dogum günün kultu olsun ablacim hiihihi ben aglmanyadan gizem byeeeiiii cokkkkkkkk öptümm seni silzleri seviyorum helalolsun cok güzel genco daonadinizz

Adsız dedi ki...

kimi cirkin diyorsun hazalkayamami seni geberirim sen önce kendine birbak

Adsız dedi ki...

ben yine gizem lütfen hazal abla ekle beni lütfen sweet61love@hotmail.de seni cok beyniyorum hep senin gibi olmayi örenek aliyorum yaaa bütün okulsinifim biylro seni ve genco diziyi sevdimi yane kesge ablam olsan ne süper

Adsız dedi ki...

tamam cocuklarr bn hazal kaaya cirkin felen diyenlere ask olsun sizi ekleyemem ama bu sekilde knusabilirizz dimii bna gıcık mı kapıosunuz

Adsız dedi ki...

Hangi bolum bu ya ???

Adsız dedi ki...

seniiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm